top of page

Framom søker en dyktig innholdsutvikler med et strukturert hode og engasjement for god kommunikasjon! Er du den vi leter etter?

Hvem er vi?

Framom er et relativt nytt reklame- og kommunikasjonsbyrå som åpnet dørene for første gang i juni 2022. Vi er i dag syv personer, som sammen startet byrået med målet om å skape en arbeidsplass vi gleder oss til å gå til, er stolte av, og trives i. Det føler vi at vi har lyktes med!

Vi har stor variasjon i type oppdrag og kunder, men er jevnt over opptatt av at vårt bidrag skal være samfunnsnyttig. Oppdragene vi tar på oss skal gi oss arbeidsoppgaver vi liker og har god kompetanse på, og vi skal ha det gøy på jobb! Vi er dog ikke fremmed for en utfordring.

Nysgjerrig på noe av det vi har laget? Ta en titt på @framombyraa på Instagram eller jobbene vi har lagt ut på framom.no.

Hvem er du?

Vi håper du er engasjert, strukturert, og virkelig glad i å lage god kommunikasjon. Du liker å jobbe tett på prosjekter og kunder, og bidrar gjerne til å hente inn nye. Du trives med å samarbeide med andre, men har også god gjennomføringsevne på egenhånd.

Hvordan blir arbeidshverdagen?

Hverdagen i et byrå er veldig variert. Noen prosjekter jobber vi langsiktig med, mens andre er mer ad hoc. Hos oss har vi en kjernetid for tilgjengelighet, men du kan legge opp dagen din slik det passer deg, så lenge kundene blir ivaretatt. Hos oss sitter flesteparten på kontoret hver dag, men det er også noen av oss som foretrekker hjemmekontor. Derfor har vi flere møtepunkter i løpet av uka for å holde arbeidsflyten i teamet, sparre om prosjekter og tenke ut nye spennende kundeløp.

Vi er opptatt av å holde oss faglig oppdatert og er derfor med i ulike nettverk som du også skal få ta del i. Her vil du bli oppdatert på trender, lære nye ting og møte mange dyktige bransjekollegaer.

Hos oss er det felles lunsjordning hver dag og bingo hver fredag (det har vist seg å være mye nybegynnerflaks i bingo!). Gjengen vår er sosial, løsningsorientert, og opptatt av å spille hverandre gode. Det er mye tillit i teamet og derfor stor takhøyde for det aller meste – hos oss blir du sett og hørt, og vi vil alltid jobbe for å bli bedre.

Hvilke arbeidsoppgaver vil du få?

Enkelt oppsummert:

  • Tekstproduksjon

  • Idé- og konseptutvikling

  • Rådgivning om SoMe-innhold og strategi

  • Prosjektledelse på egne prosjekter

Det er ikke sikkert du har jobbet med alt dette før, men hvis du synes det høres interessant ut og har noe relevant erfaring, vil vi gjerne høre fra deg – vi er villige til å tilpasse stillingen til riktig kandidat!

Synes du dette høres spennende ut? Da oppfordrer vi deg til å sende CV og søknad til jobb@framom.no.

Søknadsfrist: Snarest

Spørsmål til stillingen?

Ta kontakt med Nils eller Vilde for mer utfyllende informasjon og en hyggelig prat! 

Nils Heldal

Telefon: 906 66 585

E-post: nils@framom.no

Vilde Tinmannsvik

Telefon: 400 39 102

E-post: vilde@framom.no

Hva kan vi tilby deg?

  • Flat struktur og eierandel i byrået

  • Fleksibel arbeidshverdag

  • Godt arbeidsmiljø

  • Fine lokaler i Kjøpmannsgata 19, med utsikt over Nidelva

  • Gode pensjons- og forsikringsavtaler

  • Lønn etter avtale

bottom of page